شرکت بیناس تجارت نوین در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات و تمرکز بر توسعه فعالیتهای بازرگانی، کلیه امور مربوط به خدمات پس از فروش و گارانتی خودروهای وارداتی خود را به شرکت معتبر و تخصصی نامیخودرو پیشرو واگذار نموده است. این همکاری در جهت ارائه خدماتی منسجم، سریع و مطابق با استانداردهای جهانی به مشتریان عزیز برنامهریزی و اجرا شده است.
مدت زمان گارانتی، از زمان تحویل خودرو به مدت 3 سال یا 60 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) میباشد.
مدت زمان پشتیبانی و خدمات پس از فروش، از زمان تحویل خودرو به مدت 10 سال میباشد.
شرکت نامی خودرو پیشرو تعهد می نماید، در صورت بروز مشکل و یا عیبی که به نحوه سـاخت ضعیف و یا عملکرد قطعه فـابریک کـارخانه مربوط باشد (در شرایط استفاده معمولی)، تعمیر یا تعویض قطعات معیوب را به صورت رایگان انجام دهد. لازم به ذکر است که ضمـانت کارخانه یا گـارانتی در مورد کیفیت و عملکرد محصول در یک مدت مشخص و شرایط خاص می باشد (به غیر از موارد خارج از گارانتی). معیار دوره گارانتی برای خودروهای نیسان، از نظر زمانی یا از نظر کیلومتـر کـارکرد، هرکدام زودتر فرا رسد میباشد.
قابل ذکر است که شرایط گارانتی قابل انتقال به مالک بعدی خودرو میباشد.
نامی خودرو پیشرو عدم بروز هر گونه نقص در كيفيت جنس يا كيفيت ساخت خودروی شما را در مدت و شرايط ذكر شده، گارانتی مينماید، عامليت مجاز نامی خودرو پیشرو تعميرات لازم را با استفاده از قطعات يدكی نو يا بازسازی شده برای بر طرف كردن مشكلات در محدوده گارانتی خودرو، بدون دريافت هزينه انجام میدهد.
تعهدات نامی خودرو پیشرو در اين گارانتی تنها به تعمير يا تعويض قطعات اصلی معيوب از نظر كيفيت جنس يا كيفيت ساخت توسط عامليت مجاز در محل تجاري عامليت مربوطه محدود میشود.
- رنگ: گارانتی رنگ به مدت 3 سال میباشد و زمانی قابل استفاده خواهد بود که خودروی شما در شرایطی مطابق با شرایط یکسان بر اساس توضیحات دفترچه راهنمای مالک نگهداری شود. هر نوع سوراخ شدگی ناشی از زنگ زدگی شامل گارانتی نمیگردد.
- دستگاه پخش (سیستم صوتی): دستگاه پخش (سیستم صوتی) به مدت 36 ماه یا 60 هزار کیلومتر تحت پوشش گارانتى قرار خواهد داشت. مسئولیت ارائه خدمات در بازه تعهد بر عهده شرکت مىباشد.
- گاز کولر: شـارژ گاز کولر به شرط عدم تصادفات و یا تغییراتی که منجر به تعمیر و تعویض قطعـات سیستم کولر خودرو گردد در دوران ضمانت تحت پوشش گارانتی قرارخواهد شد.
- کیسه هوا: مسئولیت عملکرد صحیح کیسه هوا مشمول دوران ضمانت و تعهد میباشد. به طوری كه در صورت بروز نقص در سيستم كيسه هوا حتي در دوران تعهد در صورت انجام بازديدهای ساليانه مربوط به اين سيستم در عامليتهای مجاز شبكه خدمات پس از فروش، جبران خسارت و تامين هزينههای مرتبط بر عهده عرضه كننده خودرو خواهد بود.
نکته: بديهی است عمل كردن سيستم به دلايلی مانند تصادف، ضربه شديد و دستكاری سيستم برقی خودرو شامل ضمانت فوق نمیگردد.
- حمل خودرو: در صورتی که رفع عیب خودرو تحت پوشش گـارانتی قرار گیرد، هزینه حمل خودرو به نزدیکترین عاملیت مجاز، تحت پوشش گارانتی قرار خواهد داشت.
- خدمات / قطعات در دوران تعهد: ضمانت تعمیرات به مدت 2 ماه یا 3 هزار کیلومتر میباشد هر کدام زودتر فرا برسد و ضمانت قطعات 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا رسد) به شرطی که قطعه در یکی از عاملیتهای مجاز نامی خودرو پیشرو نصب شده باشد تحت پوشش گارانتی قرار خواهد داشت.
به هنگام تعمیرات گارانتی، هزینه اجرت (دستمزد تعمیرات) و قطعات بر عهده نامی خودرو پیشرو است.
- تعمیرات و یا تنظیمات معایبی که بر اثر استفاده نادرست ایجاد شده باشد به عنوان مثال: شرکت در مسابقات رانندگی، حمل بار بیش از حد ظرفیت، بی توجهی، تعویض و دستکـاری، تعمیر و یا تنظیم نامناسب قطعات، تصـادف، نصب و استفاده از قطعات اضافی و تغییر سایز استاندارد قطعات شامل گارانتی نمیگردد.
نکته: در صورت تغییر در سایز استاندارد رینگ و لاستیک و آسیب به قطعات و مجموعه گیربکس، ترمز و قطعات جلوبندی، تمامی مسئولیتها بر عهده مالک بوده و ایرادات به وجود آمده تحت پوشش گارانتی قرار نخواهد داشت. جهت اطلاع از سایز رینگ و لاستیک استاندارد به دفترچه راهنمای مالک خودرو مراجعه نمایید.
- تصادف شدید و یا واژگون شدن خودرو که موجب معیوب شدن یکی از اجزاء اصلی خودرو از قبیل موتور، گیربکس و زیربندی گردد، منجر به لغو گارانتی قطعات معیوب و مرتبط خودرو خواهد شد.
- صدمات ناشی از تردد خودرو در مسیرهای قیرپاشی شده و برخورد سنگریزه ها و ایجاد خراشیدگی در رنگ بدنه، شامل گارانتی نمیگردد.
- صـدمات ناشی از عوامل محیطی مانند رانندگی در سواحل شنی، جادههای نمکی، تگرگ، توفان، گردباد، سیل، صاعقه و دیگر حوادث طبیعی شـامل گـارانتی نمیگردد.
- صدمات ناشی از اثرات تابش خورشید، باران اسیدی، پاشش مواد شیمیایی مانند گازوئیل و بنزین، شهد گیاهان و یا فضولات پرندگان و آثار حشرات مرده شامل گارانتی نمیباشد.
- عیوب احتمالی ناشی از باطری به باطری کردن خودرو خارج از عاملیتهای مجاز شامل گارانتی نخواهد شد.
- عیوبی که به دلیل استفـاده از بنـزین با کیفیت پـایین به وجود آمده باشد تحت پوشش گارانتی واقع نمیگردند.
- ایرادات ناشی از ریزش آب و یا سایر مایعات بر روی قطعات الکترونیکی نظیر رادیوپخش (سیستم صوتی) و (ECU) تحت پوشش گارانتی واقع نمیگردند.
- خسارات ناشی از قرار گرفتن خودرو در میدانهای قوی الکترومغناطیسی و… (کنار پستها و زیر دکلهای فشار قوی انتقال نیرو)
- زنگ زدگی قطعات داخل موتور و همچنین آسیب به رادیاتور به دلیل استفاده از آبهای املاحدار که رسوبات آنها موجب بروز ایراد میگردد. جهت اطلاع از مایع خنک کاری مورد تایید شرکت به راهنمای مالک خودرو مراجعه نمایید.
- نگهداری نادرست و یا استفاده از سوخت نامناسب و یا روغن، مایعات و روانکارهای غیر استاندارد که مورد تایید شرکت نامی خودرو پیشرو نمیباشد و باعث آسیب رساندن به اجزای خودرو میشود و همچنین انجام سرویسهای دورهای خارج از عاملیتهای مجاز منجر به لغو گارانتی قطعات و مجموعههای مرتبط میگردد. جهت اطلاع از مکمل بنزین مورد تایید شرکت به راهنمای مالک خودرو مراجعه نمایید.
- هر نوع فرسودگی معمولی که در اثر مرور زمان و استهلاک عـادی ممکن است پیش آید همانند فرسایش در صندلیها، غربیلک فرمان، تزئینات داخلی خودرو، دسته دنده و همچنین خـرابی و زنگ زدگی قطعـات در اثر ایجاد خراش در سطـوح رنگ شده یا آبکاری شده، شـامل گـارانتی نخواهد شد.
- خرابی قطعـات زیربندی ناشی از ضـربه زیر خودرو و افتادن در دست اندازهای شدید و رانندگی در جادههای ناهموار تحت پوشش گارانتی قرار نمیگیرد.
- هر گونه رگلاژ یا تنظیم اتصالات تا اولین سرویس دوره ای تحت پوشش گارانتی قرار خواهد داشت.
- هر گونه استفاده از افزودنیهای سوخت، مکمل سوخت، مواد انژکتور شوی که مورد تایید شرکت نامی خودرو پیشرو نباشد به دلیل احتمال آسیب به موتور، کاتالیست و یا سیستم سوخت رسانی مجاز نبوده و مسئولیت با شرکت نامی خودرو پیشرو نمیباشد.
- انجام سرویسهای دورهای و تعمیرات خارج از عاملیتهای مجاز شرکت منجربه لغو قطعات و مجموعههای مرتبط میگردد. هرگونه خرابي يا عيبي كه در نتيجه سهل انگاري در انجام سرويسهاي ادواري و نگهداري صحيح (مطابق با دفترچه هاي راهنمای مصرف کننده و توصيه شركت سازنده و شركت نامی خودرو پیشرو بوجود آمده باشد منجر به خارج شدن قطعات، اجزاء و موارد مرتبط از گارانتي ميشود.
- انجام تعمیر و نگهداری نامناسب یا استفاده سوخت، سیالات، روغن یا روانکارها به جز آنهایی که در دفترچه راهنمای مالک و توسط شرکت نامی خودرو پیشرو توصیه شده است، موجب خارج شدن از شرايط تضمين (گارانتی) قطعات يا مجموعههايي كه مرتبط و تحت تاثير آيتمهای ذكر شده هستند خواهد شد. جهت تضمين عملكرد خودرو، مراجعه برای دريافت سرويسهیي فوق طبق كيلومترهای اعلام شده و زمان تعيين شده الزامی میباشد.
- هر گونه دستکاری در سیستمهای الکترونیکی، کیلومتر شمار، موتور، گیربکس و...
- نصب هر گونه قطعه، آپشن و یا متعلقات اضافی که توسط شرکت، تامین نشده باشد و یا خارج از عاملیتهای نامی خودرو پیشرو انجام شده باشد منجر به خارج شدن قطعات و اجزاء مرتبط از پوشش گارانتی خواهد شد.
- در صورت فرورفتن خودرو در آب و ایجاد نواقص ناشی از این امر و همچنین آتش سوزی خودرو از پوشش گارانتی خارج خواهد شد.
- در صورتی که پلاکت شناسایی خودرو (شماره شاسی و شماره موتور) تغییر، ناخوانا و یا مفقود شده باشد.
- در صورت تغییر در کاربری تعریف شده توسط سازنده خودرو و تبدیل آن به خودروی مسابقه، کار و...
- هرگونه تغيير، تعويض و يا تعميرات ناصحيح، دستكاری و نصب نامناسب قطعات، استفاده از قطعات غيراصلی شركت كيا موتورز خارج از شبکه نمایندگیهای نامی خودرو پیشرو منجر به خارج شدن قطعات، اجزاء و موارد مرتبط از گارانتی میشود. به منظور استفاده از موارد گارانتی، مالک خودرو همواره باید موارد ذیل را مدنظر قرار دهد.
قطعات و مواد مصرفی و استهلاکی به شرح ذیل میباشد و فقط در صورتی که عیب بوجود آمده ناشی از کیفیت قطعه باشد مشمول گارانتی میگردد. محدوده ضمانت در هر بند مشخص شده است.
- صفحه کلاچ و باتری (18 ماه)
- توقف طولانی خودرو که باعث معیوب شدن باتری شود شامل گارانتی نخواهد شد.
- لنت ترمز، شمع موتور ، لامپها ، تسمهها و تیغه برف پاک کن (10 هزار کیلومتر)
- کربن کنیستر، کاتالیست کانورتور، حسگر دوم اکسیژن (18 ماه یا 30 هزار کیلومتر)
- تایر 3 سال یا 60 هزار کیلومتر (استهلاک نرمال لاستیک شامل گارانتی نمیباشد) سایر قطعات مصرفی از جمله موارد ذیل که در یکی از عاملیتهای مجاز شرکت نامی خودرو پیشرو نصب و یا استفاده شده باشد به مدت 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر مشروط بر اینکه عوامل بروز عیب، ناشی از کیفیت ذاتی قطعه باشد تحت پوشش گارانتی قرار خواهد گرفت.
- روغنها نظیر روغن موتور، گیربکس، ترمز و هیدرولیک، دیفرانسیل
- مایعات نظیر مایع خنک کننده، مایع شیشه شوی، آب باتری
- فیلترها نظیر فیلتر روغن، فیلتر بنزین، فیلتر هوا و…
تبصره 1: باطری در صورت عدم توقف بیش از حد خودرو و عدم تخلیه باتری به علت عوامل بیرونی و سولفاته شدن، در شرایط خاص طبق نظر کارشناس نامی خودرو پیشرو مشمول گارانتی میگردد.
تبصره 2: در صورتی که تداوم رانندگی با موتور معیوب صورت پذیرد (مثال موتوری که دچار روغن سوزی گردیده یا استفاده از سوخت با کیفیت پائین و محلولهای غیر مجاز) تاثیر مستقیم برروی عملکرد خودرو خواهد داشت که در این شرایط هرگونه آسیب احتمالی به قطعات خودرو تحت پوشش گارانتی قرار نمی گیرد.
تبصره 3: شیشه در صورت شکستن در اثر برخورد جسم خارجی و یا تغییر دمای ناگهانی در اثر عوامل خارجی شامل گارانتی نمیگیرد.
تبصره 4 : آسیب دیدن لاستیک به علت حرکت با فشار باد پایین (خارج از رنج استاندارد)، برخورد با جسم خارجی و… شامل گارانتی نمیباشد. داغی کلیه قطعاتی که در زمان گارانتی و به حساب گارانتی تعویض میگردند متعلق به شرکت نامی خودرو پیشرو بوده و به مشتری تحویل نمیگردد.
خدمات دریافتی در عاملیتهای شرکت نامی خودرو پیشرو به مدت 2 ماه یا 3 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) و قطعات تعویض شده 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) تحت پوشش گارانتی قرار خواهد داشت که در سیستم نرم افزار خدمات پس از فروش محاسبه و اعمال خواهد شد.
در صورت عدم امکان رفع عیب خودرو در مدت زمان (گارانتی)، خدمت و قطعه مورد نظر بعد از اتمام گارانتی، در شبکه عاملیتهای نامی خودرو پیشرو قابل انجام بوده و در سیستم نرم افزار خدمات پس از فروش نیز ثبت و اعمال خواهد شد.
در صورت عدم امکان رفع عیب خودرو در زمان استاندارد تعمیراتی، مدت زمان خواب خودرو به مدت ضمانت (گارانتی) افزوده و در سیستم نرم افزار خدمات پس از فروش ثبت و اعمال خواهد شد.
بله، تمامی خودروهای عرضهشده با گارانتی رسمی و پوشش خدمات پس از فروش ارائه میگردد. شرکت متعهد است تجربهای مطمئن و بلندمدت در مالکیت خودروی وارداتی برای مشتریان خود فراهم آورد. اطلاعات بیشتر
مدت زمان گارانتی، از زمان تحویل خودرو به مدت 3 سال یا 60 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) میباشد.
مدت زمان پشتیبانی و خدمات پس از فروش، از زمان تحویل خودرو به مدت 10 سال میباشد.
گارانتی رنگ به مدت 3 سال میباشد و زمانی قابل استفاده خواهد بود که خودروی شما در شرایطی مطابق با شرایط یکسان بر اساس توضیحات دفترچه راهنمای مالک نگهداری شود. هر گونه سوراخ شدگی ناشی از زنگ زدگی شامل گارانتی نمیگردد.
بله، شـارژ گاز کولر به شرط عدم تصادفات و یا تغییراتی که منجر به تعمیر و تعویض قطعـات سیستم کولر خودرو گردد در دوران ضمانت تحت پوشش گارانتی قرارخواهد شد.
مسئولیت عملکرد صحیح کیسه هوا مشمول دوران ضمانت و تعهد میباشد. به طوری كه در صورت بروز نقص در سيستم كيسه هوا حتی در دوران تعهد در صورت انجام بازديدهای ساليانه مربوط به اين سيستم در عامليتهای مجاز شبكه خدمات پس از فروش، جبران خسارت و تامين هزينههای مرتبط بر عهده عرضه كننده خودرو خواهد بود.
در صورتی که رفع عیب خودرو تحت پوشش گـارانتی قرار گیرد، هزینه حمل خودرو به نزدیکترین عاملیت مجاز، تحت پوشش گارانتی قرار خواهد داشت.
سرویس و تعمیرات:
انجام سرویسهای دورهای و تعمیرات خارج از نمایندگیهای مجاز، منجر به لغو گارانتی قطعات مرتبط میشود.
رعایت دفترچه راهنما و توصیههای شرکت سازنده الزامی است.
مواد مصرفی:
استفاده از سوخت، روغن یا سیالات غیرمجاز (غیرتوصیهشده توسط شرکت) باعث خروج از گارانتی میشود.
دستکاری و تغییرات:
هرگونه دستکاری در سیستمهای الکترونیکی، کیلومترشمار، موتور یا گیربکس، گارانتی را باطل میکند.
نصب قطعات یا آپشنهای غیرمجاز نیز موجب لغو گارانتی میشود.
آبخوردگی و آتشسوزی:
خسارت ناشی از فرورفتن خودرو در آب یا آتشسوزی تحت پوشش گارانتی نیست.
تغییر شناسه خودرو:
اگر شماره شاسی یا موتور تغییر کند، ناخوانا یا مفقود شود، گارانتی لغو میشود.
تغییر کاربری:
تبدیل خودرو به مدل مسابقهای یا کاربری غیراستاندارد، گارانتی را باطل میکند.
قطعات غیراصل:
استفاده از قطعات غیراصل یا تعمیرات نادرست خارج از نمایندگیهای مجاز، گارانتی را لغو میکند.
صفحه کلاچ و باتری: ۱۸ ماه (توقف طولانی خودرو و تخلیه باتری شامل گارانتی نمیشود.)
لنت ترمز، شمع موتور، لامپها، تسمهها، تیغه برفپاککن: 10 هزار کیلومتر
کربن کنیستر، کاتالیست کانورتور، حسگر دوم اکسیژن: ۱۸ ماه یا 30 هزار کیلومتر
تایر: ۳ سال یا 60 هزار کیلومتر (استهلاک نرمال شامل گارانتی نمیشود.)
سایر قطعات مصرفی (روغنها، مایعات، فیلترها و...): ۶ ماه یا 10 هزار کیلومتر (به شرطی عیب ناشی از کیفیت ذاتی قطعه باشد.)
1- باتری: در صورت تخلیه یا سولفاته شدن، گارانتی فقط با تأیید کارشناس معتبر است.
2- موتور معیوب: رانندگی با موتور خراب (مثلاً روغنسوزی یا سوخت بیکیفیت) باعث حذف گارانتی آسیبهای بعدی میشود.
3- شیشه: شکستگی ناشی از ضربه یا تغییر دمای ناگهانی شامل گارانتی نیست.
4- لاستیک: آسیبهای ناشی از باد کم یا برخورد با اجسام خارجی گارانتی ندارد.
خیر، کلیه قطعاتی که در چارچوب گارانتی تعویض میشوند، متعلق به شرکت نامی خودرو پیشرو هستند و به مشتری تحویل داده نخواهند شد.
در حال حاضر، گارانتی بهصورت 3 سال یا 60 هزار کیلومتر غیرقابل تمدید ارائه میشود. در صورت تغییر، اطلاعرسانی رسمی انجام خواهد شد.
شهرهایی که دارای نمایندگی مجاز نامی خودرو پیشرو هستند، در صورت نیاز خودرو به تعمیرات در مکانی دیگر، بهصورت رایگان تا محل نمایندگی مجاز حمل میشود.
بله، گارانتی شما قابل انتقال به خریداران بعدی خودرو خواهد بود.
میتوانید به نزدیکترین نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش نامی خودرو پیشرو مراجعه فرمایید.